Sunday 11 November 2012

RECENTLY

 ASSALAMUALAIKUM..W.B.T..
ha..hari nie aku dh da idea utk update blog aku..recently..aku tgk mv dr TVXQ-CATCH ME..
msa intro tu aku suka tgk cara YUNHO (LEADAER) jeling camera..awww..hansem doe..hahha..n his mine..ok..ok lh mls nk ckp bnyk2..nah gmbr2 dia..tp mix lh..ada msa dia tgh muda..haha..skrg dh tua..tp x da lh tua sgt..
so??hansem tak??hansem kn3..hehe..
waaa...eee...hehehe..

terasa aura dia..oww..very charming..

hansem plus cute..hehe.. <3

YUNHO in pink...but still cute right??hehe..love his smile..

ok guys thats all for today..enjoy.hahaah..mls nk ltk gmbr dia bnyk2 nnti korang fall in love dgn dia..ssh aku..kena lh brmadu dgn korang..ee aku tak nk lh ada madu haha..*perasan nyer lh aku kn...
tp guys hehehe..tak de tp2..sje jer,,huhu dh dtg dh pnyakit gler aku nieh..ok lh lbh baik aku publish skarang tkut2 pnykit gler aku nie brtmbh truk n bnda yg bukan2 yg aku meracau nnti..ok bye..slamat bercuti heehehe..
LESS IS MORE

No comments:

Post a Comment

dah puas baca?? cer komen sikit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...